NIE MOŻEMY BYĆ PEWNI

Tego nigdy nie możemy być absolutnie pewni, ale na szczęście system badań opinii publicznej jest systemem samokorygującym się: jeśli firma zajmująca się badania­mi opinii publicznej postawi nieprawidłowe prognozy, traci renomę i przy następnych badaniach ludzie będą już w stosunku do niej nie­ufni. Tak było w roku 1936, kiedy czasopismo „Literary Digest” prze­prowadziło badanie opinii publicznej przed wyborami prezydenckimi, w których kandydatami byli Franklin D. Roosevelt i Alf Landon. Roze­słano dziesięć milionów listów z prośbą o nadesłanie opinii dotyczą­cych wyborów; otrzymano dwa miliony odpowiedzi. Wyniki tych ba­dań wskazywały, że wygra Landon. Czasopismo przeprowadzało już wcześniej podobne badania i zawsze miało rację.

Witam Cię serdecznie, mam na imię Amanda i jestem matką trojga dzieci. Życie z nastolatkami nie należy do najłatwiejszych zajęć. Bardzo pomogły mi wskazówki w internecie, dlatego też chciałabym podzielić się tymi wskazówkami z Wami.
error: Content is protected !!